Penger

pengerBloggen Ravnagaldr har skrevet to meget informative, lettleste og dyptgående artikler om penger. Penger, finans og renter kan til tider være veldig komplisert å forstå for en vanlig person, men de har skrevet dette på en glimrende måte.

Del 1

Del 2

Det er viktig å forstå hva penger er og hvordan vi blir svindlet daglig. En svindel som daglig øker i omfang.Det er likevel verdt å merke seg at dagens finanssystem er så råttent at det slår sprekker overalt. Flere og flere “våkner opp” og ser hvor brutal denne svindelen har vært og hvordan den har slavbundet både nasjoner og befolkninger.

Kun for at “Eliten” skal kunne velte seg i luksus og makt.

knowledge

  1. April 12, 2013 at 12:54 AM

    Takk for den gode tilbakemeldingen og anbefalingen.

    Håper at folk får den grunnleggende innsikten i svindelen i mitt stykke, og deretter kommer her for å lære mer om hvordan den samme simple svindelen utføres idag, men på en ihvertfall tilsynelatende mer raffinert og kompleks måte.

    Når man forstår at internasjonal storkapital også styrer våre politikere blir det mye lettere å forstå hvordan den anti-nasjonale politikken som de gjennomfører blir til.

    Da det gikk opp for meg at import av islam til vesten er dømt til å ende i en tragedie, trodde jeg først at politikerene våre var dumme.
    Videre etterforskning, som jeg har gjort mye av, har nå som dere ser ledet til meg forståelsen av at det er inter-nasjonale krefter som jobber for å bryte ned alle land og nasjoner. Globalisme og inter-nasjonalisme er den største trusselen mot vår frihet slik jeg ser det.

    Jeg nevner her islam, for det var det som vekket meg, men det finnes uttaliige andre eksempler enn innvandringspolitikken, på politikk som viser seg å tilrettelegge for det selvmords-paradigmet vestlige nasjoner har skapt for seg selv.

    Nasjonalisme, som betyr att tfolk styrer seg selv og sitt land, er mye bedre enn inter-nasjonalisme, som betyr å styre alle andre folk og alle andre sine land.

    Dere er upolitiske har jeg forstått, men jeg nevner likevel at jeg trolig kan defineres som Nasjonal-Libertarianist. Det viktigste er uansett at vi kan samarbeide og klare å folk til å forstå at pengesystemet er en internasjonal svindelaffære, og at vi trenger nasjonal kontroll på mange områder dersom vi har tenkt til å fortsette å være frie.

  1. August 9, 2013 at 3:48 AM

Leave a Reply

