Home > Aktuelle nyheter > Veien videre?

Veien videre?


Når jeg ser rundt meg i dagens samfunn blir jeg oppriktig lei meg. Mennesker er så totalt uinteressert i hva som skjer at det er skremmende, og de ønsker leve i uvitenheten. De eier ikke evne til /ønsker ikke å tenke selv og danne seg egne meninge. Det er skremmende og dypt tragisk å se hvordan en befolkning er blitt til sauer. Hva kommer dette av?

Vi i GIABO oppfordrer nå våre lesere til å kommentere under her.

Er det mulig å få mennesker til å “våkne” opp?

Hvilken vei skal vi ta?

Eller har det gått så lagt at det ikke er noe håp og vi like godt kan gi opp og bare bli “en av mengden”?

Categories: Aktuelle nyheter
  1. February 5, 2012 at 2:15 AM

    Jeg skulle gjerne ha visst svarene på de tre spørsmålene du stiller og noen andre i samme kategorien også. Det vet jeg ikke, men skal gi deg min mening. Spørsmål1 “Er det mulig å få mennesker til å “våkne” opp?

    Ja, det er helt klart mulig og vi i Vigrid klarte det for tretten år siden så godt at hele samfunnets offisielle og uoffisielle maktapparat knuste oss. Resultatene våre står der fortsatt og ingen er kommet i nærheten engang siden. Og det beste ved det: Jeg er fremdeles aktiv og Vigrid er det samme:)

    Spørsmål 2 “Hvilken vei skal vi ta?”. Det finnes sikkert mange veier og Vigrid er en av dem. Ingen enkeltperson eller organisasjon kan gjøre seg håp om å vinne alene i dag så det bør danne4s mange grupper som samordner seg og fordeler oppgaver slik at man kan konsentrere personell på felles områder og kjøre egne kjepphester for seg selv. Det gjøres ikke fordi folk ikke vil siden det vil gi effekt som vil gjøre at makteliten vil slå ned på en slik samordnet satsing. Med andre ord skjer det ikke av en blanding av manglende evne til strategisk tenking kombinert med frykt eller feighet.

    Spørsmål 3 “Eller har det gått så lagt at det ikke er noe håp og vi like godt kan gi opp og bare bli “en av mengden”?”. Det alternativet er valgt av et stadig mere feminisert folk og preger samtlige “satsinger” i dag.

    Ferdig med spørsmålene. Her er et konkret og enkelt forslag som kan utføres i hver enkelts omgangskrets og faktisk ha stor effekt: Kall en spade en spade. Her er en liten artikkel jeg laget om akkurat det:

    http://vigrid.net/nwojwo.htm

    Dette kan gjøres av alle og gjort riktig vil det ha enorm effekt.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

